Przedszkole przyjmuje i załatwia sprawy dotyczące edukacji, kadr, finansów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:
dokumentację kancelaryjną - wg instrukcji kancelaryjnej,
dokumentację kadrową i finansową wg odrębnych przepisów.
Sprawy prowadzone przez przedszkole:
Edukacja:
-
zapisy do przedszkola,
-
obowiązek rocznego przygotowania przedszkolnego,
-
wydawanie informacji o gotowości szkolnej,
-
prowadzenie dzienników zajęć przedszkola.
Sprawy administracyjne:
-
wydawanie zaświadczeń,
-
wydawanie decyzji w sprawie obniżenia lub zwolnienia z opłat.
Sprawy kadrowe:
-
sprawy osobowe nauczycieli i pracowników niepedagogicznych.
Sprawozdawczość:
raporty, sprawozdania.
Archiwum:
akta osobowe pracowników, dzienniki zajęć przedszkola, protokoły z zebrań Rady Pedagogicznej wraz z uchwałami, zarządzenia wewnętrzne dyrektora przedszkola, dokumentacja Rady Rodziców,dokumentacja finansowa przedszkola.
Finanse przedszkola:
sprawy dotyczące działalności finansowej przedszkola udostępniane są organowi prowadzącemu lub organowi kontrolującemu placówkę.
Tryb załatwiania spraw:
-
Przyjęcie lub wypisanie dziecka z przedszkola, wydawanie zaświadczeń, opinii, sprawy organizacyjne,
-
Wnioski, skargi: dyrektor przedszkola,
-
Wydawanie decyzji: dyrektor przedszkola,
-
Bieżące informacje o dziecku: nauczycielki poszczególnych grup,
-
Konsultacje indywidualne dla rodziców: nauczycielki grup, specjaliści.
Sposób załatwiania spraw:
sprawy można załatwiać ustnie lub pisemnie,
sprawy załatwia się według kolejności ich wpływu i stopnia trudności
Przyjmowanie i załatwianie spraw
Skargi i wnioski:
Dyrektor Przedszkola Publicznego nr 3 w Brzegu przyjmuje skargi i wnioski w środy w godz. od 13.30 do 15.30, po uprzednim ustaleniu przez sekretariat tel.774045720/21, terminu i godziny spotkania. Podania, zapytania, skargi, można składać w sekretariacie przedszkola w godzinach od 8.00-15.00
Procedurę przyjmowania i załatwiania skarg i wniosków w PP3 do pobrania w załączniku